Zwek, zaik en zo (nog steeds niet misselijk) - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Lisette Bousie - WaarBenJij.nu Zwek, zaik en zo (nog steeds niet misselijk) - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Lisette Bousie - WaarBenJij.nu

Zwek, zaik en zo (nog steeds niet misselijk)

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Lisette

10 Januari 2010 | Indonesië, Kuta

Dagboek 9 januari 2010 Kuta
De dag dat Lisette nog meer last kreeg van de opspelende parasitaire darmen. Daarom besluiten we om het nog een dag aan te kijken om te bepalen of we wel of niet naar India gaan per de 11e. Het regent ook behoorlijk wat het uitzieken wel bevorderd, er is dan toch niets te doen. Hangen, liggen en de dag uitzitten. In de avond wordt door Bas alleen met Elco en Joan koloniaal Indonesisch beef rendang gegeten, Lies moest gewoon op bed blijven.

Dagboek 10 januari 2010 Kuta
De krampen in de buik worden beetje te heftig om het maar te laten gaan, dus we halen ’s ochtends wat steviger pijnstillers, die gelukkig goed uitpakken. De koorts was al weggezakt. In de avond nog een keer naar de SOS kliniek om de niet - reisverklaring te scoren, want om in India te gaan aansterken is een contradictie natuurlijk. We gaan nu verder kijken waar en wanneer we naar India gaan, waarschijnlijk direct naar het noorden per de 19e , maar we hebben redelijk wat tijd om een nieuwe planning op te bouwen. We moeten uiteindelijk toch in New Delhi terecht komen, voor de terugvlucht.