Ziek, zwak en zo (niet misselijk, nee) - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Lisette Bousie - WaarBenJij.nu Ziek, zwak en zo (niet misselijk, nee) - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Lisette Bousie - WaarBenJij.nu

Ziek, zwak en zo (niet misselijk, nee)

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Lisette

08 Januari 2010 | Indonesië, Kuta

Dagboek 6 januari 2010 Kuta
En na ons 4 daags tochtje in de ochtend weer terug naar Kuta, om het Sujies weer eens te frequenteren. Onderweg nog een paar omleidingen, want er werden een aantal tempels gebruikt waar ze ook voor bedoeld zijn, en daar wordt dan gewoon ruimte voor gemaakt. Ook het deelnemen aan het stadsverkeer bij Den Passar is weer als een warme douche, je blijft er in ieder geval wakker bij. In Suji gelukkig wel een kamer met warm water, we hadden geen harde toezegging dat we die zouden krijgen. Auto inleveren in dezelfde staat als bij ingebruikname gekregen, en verder wat hangen op de compound.

Dagboek 7 januari 2010 Kuta
Hangdag, want het weer is een beetje mattig, en dus wat lichte voorbereidingen op India. Het zijn zo van die dagen dat je wat levensbeschouwelijke momenten en gedachten aan je voorbij kunt laten gaan, over goed en slecht in deze wereld, is het zwembadwater niet te koud, moeten we misschien eens een keertje wat doneren aan het Fonds Voor De Arme Kindertjes, zal ik dan toch maar wel dat extra paar sokken nog meenemen naar India en andere mijmeringen die je zo in ene invallen bij het ietwat sombere weer. En onze gedachten zijn we natuurlijk bij de ijspret in NL (dagutnie, ha, ;-) ).

Dagboek 8 januari 2010 Kuta
In de ochtend Elien op de taxi, en naar Bangkok. Ze begint net met haar paar maanden de hort op, dus een paar tips & tricks over lastige bemoos, taxies, hotels en openbaar vervoer algemeen. Daarna even naar de SOS kliniek, Lies had iets onder de leden dat een beetje teveel in de weg zat om ono problemo naar India te gaan. En inderdaad, een parasietje had zijn binnenkomst gemaakt in haar core. Dus even een kuurtje compleet om het allemaal eruit te werken. Het weer slaat hier definitief om in de moeson, en dat betekent grijs en regen, maar niet al te koud. We zitten de laatste paar dagen hier ook wel uit.