Zak, zwek en zo ( alweer niet misselijk) - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Lisette Bousie - WaarBenJij.nu Zak, zwek en zo ( alweer niet misselijk) - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Lisette Bousie - WaarBenJij.nu

Zak, zwek en zo ( alweer niet misselijk)

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Lisette

12 Januari 2010 | Indonesië, Kuta

Dagboek 11 januari 2010 Kuta
Niet zo veel vandaag, we hebben een planning gemaakt waarmee we in het noorden starten, in Calcutta, oftewel Kolkota. Stad van moeder Theresa. Verders, omdat Lies nog niet veel aankan, rustig pas op de plaats, en langzaam de medicijnen hun werk laten doen. Eelco & Joan zijn aan het uithuizen uit Suji, ze hebben een bungalow gevonden in een ander parkje waar het allemaal wat rustiger is. Beetje apart, in het park ernaast loopt een casuaris rond (niet vrij). Die zien we liever in Ozz…

Dagboek 12 januari 2010 Kuta
Toch nog even in de ochtend naar de SOS kliniek, want het bleef rommelen. Die stelde dat helaas het genezingsproces pijnlijk blijft, dus daar kunnen we het mee doen. We bepalen wel dat we de 19e weer gaan, dan moet het allemaal wel zo’n beetje op orde zijn. Duimen dus. Ook vandaag weinig te melden, Bas een beetje verbrand, ach, blijven opletten.

• 12 Januari 2010 - 18:52

Karen:

Hoi Bas en Lies. Wat vervelend allemaal. Rustig uitzieken maar.
    Laat Bas maar een tijdje verpleegstertje spelen. Sterkte!!!
    XXXX KJBS

• 13 Januari 2010 - 21:38

Maya:

Dat is super vervelend dat je je niet zo lekker voelt!!! Hopen dat het snel over gaat en verder kan XXX