Beetje rondhangen, maar dan ergens anders - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Lisette Bousie - WaarBenJij.nu Beetje rondhangen, maar dan ergens anders - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Lisette Bousie - WaarBenJij.nu

Beetje rondhangen, maar dan ergens anders

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Lisette

22 December 2009 | Indonesië, Kuta

Dagboek 21 december 2009 Kuta
En dan nu weer Bali. Na vertraging van de vlucht, beetje onverwacht, landen we om 22.00 uur, hebben we de taxi om 22.20, en zijn we om 22.45 op de kamer in Suji. Nog een wijntje bij Eelco & Joan, en toch nog om 02.15 gaan we slapen.

Dagboek 22 december 2009 Kuta
Ontwaken, beetje de spullen op orde maken, en Elien begroeten, die zichzelf de dag ervoor ietwat overschat had in de Tropenzon. Maar gelukkig geen zwaar leed. We lummelen de dag een beetje door met E, E & J, en s’avonds nog een keertje eten in het schreeuwrestaurant. Indonesisch eten blijft nog steeds geen straf, het is wel weer een beetje wennen na de snoeiharde chilli schotels van Thailand. Het is allemaal wat toegankelijker, je tong wordt er niet direct afgebrand. Biertje in de Secret Garden, en (beetje) op tijd naar bed.

• 23 December 2009 - 18:56

Janneke:

Bij jullie is het ineens een maand vroeger geworden. Ik wist niet dat er zo veel tijdsverschil zat tussen Azië en Europa. Dus nog lang geen Kerst, maar toch wens ik jullie heel goede Kerstdagen toe in Indonesië. Dat wordt vast helemaal niet verkeerd. Ik weet niet wie Eelco, Elien en Joan zijn, maar het is vast wel leuk gezelschap voor de feestdagen. Wij moeten het hier zonder jullie doen, sniksnik. Ik beloof wel dat ik me dit jaar niet zal misdragen in het restaurant. Hé mensen heel veel genieten de komene tijd. Liefs van Janneke