Zwip zwap en zwop - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Lisette Bousie - WaarBenJij.nu Zwip zwap en zwop - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Lisette Bousie - WaarBenJij.nu

Zwip zwap en zwop

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Lisette

15 Januari 2010 | Indonesië, Kuta

Dagboek 13 januari 2010 Kuta
En dan nog maar weer een dagje in Kuta, waar men normaal ruim voor betaald om hier aanwezig te mogen wezen, maar wij eigenlijk wel een beetje klaar zijn. Het weer is een warme herfstdag, zo doet de moeson zich voor, af en toe een zonnetje en zo. Langzaam lijkt er wat verbetering te komen in de fysiek van L., maar de wc wordt nog in ruime mate bemind. En om niet geheel in Indiastyle een Ganges achtig bruin spoor overal achter te laten, blijven we in het Suji. Bas maakt zo af en toe wel een rondje door Kuta, maar ja, het blijft de tijd uitzitten. Komt allemaal wel goed. Na een reïncarnatie of 2.

Dagboek 14 januari 2010 Kuta
Weer een dagje stuk maken met existeren. De toestand van Lies gaat langzaam vooruit, het is dan ook een redelijk zware kuur die ze heeft te verstouwen. Anyway, we maken er het beste van, maar het blijft uitzitten.

Dagboek 15 januari 2010 Kuta
In aansluiting op de vorige dag wordt de 15e in redelijk dezelfde toestand en staat afgerond. Het gaat wel heeeel langzamerhand steeds ietsjes beter. India inlezen, alvast een hotel proberen te reserveren, dat soort grappen. En het zwembad frequenteren.

• 15 Januari 2010 - 15:04

Janneke:

Ach, die arme Lisette. Het duurt wel lang hè! Maar ja ziek zijn duurt altijd te lang, dat merk ik momenteel ook. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen in India want dat is wel weer hele andere koek. Beterschap en veel plezier. Liefs Janneke

• 17 Januari 2010 - 19:06

Fred En Betty:

Arme Liset! Hoop dat je snel opknapt en weer de oude bent! Dit is niet leuk meer. We duimen voor je hoor! Beterschap, knuffel en dikke kus van Fred en Betty