Hello Kitty!! - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Lisette Bousie - WaarBenJij.nu Hello Kitty!! - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Lisette Bousie - WaarBenJij.nu

Hello Kitty!!

19 November 2009 | Thailand, Ayutthaya

Dagboek 19 november 2009 Ayutthaya
Hello kitty, in de vorm van 2 tijgerpups, is te bezichtigen en te bevoeden in het locale olifantencentrum. We laten de discussie of dit nu wel goed of goed fout is even in het midden, we gaan ze voeren! Aangezien Bas redelijk allergisch is voor katten, wordt dat hier ook direct bewezen door het schrammetje dat poeslief per ongeluk uitdeelde. Erg grappig gezicht, het diertje heeft de grootte van een grote poes, maar dat het nog veel groeien is al goed te zien aan de poten, die duidelijk wat meer ‘vermogen’ in zich hebben. Waanzinnig leuk. Het zit verder wel mee met de beessies vandaag, de olifanten van het centrum natuurlijk, nog een mooie hagedis van een meter lang en doorsnede 10 cm, en een ijsvogeltje! Qua natuur zit hier nog veel meer, het is een moerassig gebied, naast de rijstvelden, en dat trekt dan ook ooievaars en dergelijke aan. De stad zelf is een groot historisch centrum, waarvan Bhumipol al (terecht) zei dat het de identiteit van de natie is. En omdat het allemaal niet te warm is, kunnen we het allemaal zelfstandig op de fiets doen. Het tempelcomplex / stad is een goede 2e achter het Angkor Wat, dus we doen het in de verkeerde volgorde ;-) .

• 20 November 2009 - 19:11

Hanneke:

hoi lisette en Bas,
    Wat een gave foto.Ben erg jaloers.....
    Aan jullie verhalen te lezen hebben jullie het prima naar jullie zin.
    Geniet er maar lekker van.