Hangbeertjes - Reisverslag uit Warrnambool, Australië van Lisette Bousie - WaarBenJij.nu Hangbeertjes - Reisverslag uit Warrnambool, Australië van Lisette Bousie - WaarBenJij.nu

Hangbeertjes

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Lisette

29 Mei 2009 | Australië, Warrnambool

Dagboek 29 mei 2009 Port Fairy
De dag begint al vroeg, om 5 s’ochtends gerommel onder de Cheapo, maar geen beestje te zien. Een paar uurtjes later, rond 8-en worden we wel wakker gemaakt door de Cookobuura, een vogeltje wat erg veel lacht en herrie maakt. We zitten dan ook naast een natuurpark, en het lijkt erop dat het eigenlijk al op de camping site begint. We maken voor vertrek met de kampert nog even een ommetje, en maken kennis met (alweer, mien got!) een paar reuzen kangoeroes. Deze zijn overigens geluidsloods. We gaan weer de Great Ocean Road op, en worden weer niet teleurgesteld. Overrompelend hoe gevarieerd het allemaal is, kalksteen rost formaties die uit de zee omhoog rijzen, regenoerwoud, en opeens zit je weer in de Ardennen. En de weg is na Azië een verademing, makkelijk rijbaar en geen gedoe met gaten erin en zo. Tip van de autoverhuurder, ga eens even bij Port Fairy naar het natuurpark. Ok, gaan we heen. Koalaas, emoes en kangaroes, en nog wat niet geheel traceerbare vogels, maar wel leuk. Omdat de dieren hier geen natuurlijke vijanden hebben, zijn ze niet erg schuw. Hoogstens lui. Je kunt er zo ongeveer naast gaan staan. Helemaal happy verder naar de camping ground voor een sta plaatsje.

• 29 Mei 2009 - 09:08

Mary:

Nou het ziet er weer geweldig uit leuke foto's ook. Het is toch wel heel vervelend hoor zo'n reis haha. Doe Skippy de groeten have fun dikke xxxen MenM

• 29 Mei 2009 - 09:36

John:

Ik ben erg jaloers op jullie ; AUSTRALIE

• 29 Mei 2009 - 10:08

Lous:

Wat een "nare" foto's: zal wel weer "afzien" zijn!! Tja, jammer van de winterjassen, maar iedereen heeft nou eenmaal recht op ontbering!! Leuk autootje trouwens. Wij gaan zo lekker buiten lunchen in 21 gr. = een lekker temp'je. Verheug me op nog meer foto's van down under. Veel plezier weer! groetjes.

• 29 Mei 2009 - 10:19

Rene:

He he.. Down Under in Wintertime:-) Voorwaar een belevenis dus weer. Wel prachtige foto waar Lisette opstaat. En dan nog Live and Cooking.. moet niet gekker worden.. ciao

• 29 Mei 2009 - 10:21

Frans:

Hey dat doet herinneringen bovenkomen,zo,n campertje
    hadden wij ook. Ik kan het nog niet helemaal volgen, maar volgens mij gaan jullie de zuid en oostkust volgen. Wij deden juist de westkust, en daarna Noord/ Darwin , veel natuurparke etc. Ook Ayers Rock hoe toeristisch ook moet je gezien hebben. Ik volg met enige afgunst...veel plezier

• 29 Mei 2009 - 10:28

Huub En Toiny:

mooi aangekomen in aussi.
    campertje is klein,maar wel gezellig om zo rond te touren.en inderdaad je eigen potje weer te koken.foto,s zijn weer heel mooi.we wachten weer op nieuwe avonturen.
    gr. ma en pa.

• 29 Mei 2009 - 17:39

Lies En Arthur:

We zijn net terug van een weekje Limburg is wel wat anders als Australie natuurlijk.Leuk dat jullie aan onze trouwdag gedacht hebben en bedankt voor het kaartje.30 mei is ook onze trouwdag.we zullen iedereen de groeten doen en geniet maar van al het moois daar ,groetjes Lies en Arthur

• 30 Mei 2009 - 09:07

Ricardo:

Jee, wat een mooie foto's man! Ik hoor altijd alleen maar mooie verhalen over Australië dus dat gaat wel goedkomen met jullie daaro.

Veel plezier toegewenst en we volgen hier de verhalen wel weer.

Rico

• 03 Juni 2009 - 18:56

Maureen:

hey wat een geweldige verhalen weer, en o zo anders als Azie.. geniet er lekker van, en hoe lang blijven jullie in Aus? Leuk huis hoor Lies hahaha

xx