Afscheid - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Lisette Bousie - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Lisette Bousie - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Lisette

27 April 2009 | Indonesië, Kuta

Dagboek 26 april 2009, Kuta Bali
Omdat de Leiden groep in hun laatste dagen zit, gebeurd er niet zoveel. De laatste koopjes worden gescoord, en de locale japanner nog een keer gefrequenteerd. En oh ja, we hebben toch Australie in ons weekendje weg opgenomen; er was een vlieg aanbieding, die wel zo gunstig was, dat moesten we dan maar doen. Weer even Europesche sferen snuiven! Een en ander moet allemaal tussen 27 mei en 30 juli plaats vinden, en het wordt je tegenwoordig erg makkelijk gemaakt, een visum kan buiten Australie aangevraagd worden via internet. Het laptopje zijn waarde wordt steeds meer bewezen!
Dagboek 27 april 2009, Kuta Bali,
We nemen afscheid in het Wina van Rene, Kardie, John en Maya, die een 21 urige deur tot deur vluchtbeweging gaan maken. Wij verkassen ondertussen van het Wina naar Suji, wat en veel goedkoper, en rustiger is, en wat mij betreft ook gewoon relaxter, en we zitten dan ook naast Eelco & Joan, wat ook een stuk gezelliger is. We gaan ons onderhand voorbereiden voor Maleisie, want daar vliegen we per de 30ste heen. We zullen in het vliegtuig uiteraard een kruidenbittertje op de Koningin nemen. Na 2 maanden Indonesie hebben we wel weer trek in andere sferen.