Het licht aan het eind van de tunnel..... - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Lisette Bousie - WaarBenJij.nu Het licht aan het eind van de tunnel..... - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Lisette Bousie - WaarBenJij.nu

Het licht aan het eind van de tunnel.....

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Lisette

18 Januari 2010 | Indonesië, Kuta

Dagboek 16 januari 2010 Kuta
Ook vandaag weer weinig, met Lies gaat het moeizaampjes, maar de 17e wordt de poeptest herhaald, en weten we waar we aan toe zijn. Marco uit NL en Marje, waar we in april op Flores mee gevaren hebben, zijn te gast bij E & J, en dat is dan weer een gezellie avond.

Dagboek 17 januari 2010 Kuta
In de ochtend ziet Lies er wel heel erg pips uit, dus bij de arts hier duidelijk melding van gemaakt. Omdat zij niet vooruit maar eerder achteruit is gegaan de afgelopen dagen, wordt ze opgepept met een iv. Ook bleek helaas dat de kuur niet was aangeslagen, de bacterie was blijkbaar resistent voor de gebruikte medicatie. Dus een andere kuur weer opgestart, en nu maar hopen dat deze wel aanslaat. De iv was echt wel nodig, terug bij Suji gaat het gelijk wat soepeler allemaal. Gelukkig. In de avond B nog even sosiolizen met E, J & M, en dat is dan ook weer gezellie. L moet gewoon op bed blijven liggen. We hebben besloten om wel de 19e door te gaan naar India. Zal een beetje zwaar zijn, maar dat komt wel goed.

Dagboek 18 januari 2010 Kuta
En dan de laatste dag in het Kutaasche. Nog even E&J, en M over de vloer, afrekenen en klaar maken voor de volgende uitdaging. Dit is dan de plek waar we het langst gebleven zijn, enigszins noodgedwongen, en het blijft de makkelijkste want het zwembad, hé. Dit was dan weer Indonesië, op naar India!