Hang plek - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Lisette Bousie - WaarBenJij.nu Hang plek - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Lisette Bousie - WaarBenJij.nu

Hang plek

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Lisette

25 April 2009 | Indonesië, Kuta

Altijd leuk om te weten, de fysieke update: Lisette heeft haar droompostuur bereikt, koste wel een darmsessie van een weekje, en bezit nu een mooi koffiekleurtje. Bas heeft afscheid genomen van de plekken en plekjes her en der op hoofd en benen. En is ook een kilootje kwijt. Huid: rossig bruin, maar dat had iedereen wel verwacht. Site van Elco en Joan, ook op orde: www.bottles-up-diving.com die alles op maat in deze regio voor je kunnen arrangeren!
Dagboek 23 april 2009, Kuta Bali
We vliegen weer terug naar Kuta, dus eigenlijk gebeurt er niet zo heel veel. In het Wina, waarvan we eerst een aardig beeld hadden, verblijven we totdat de Leidengroep weer zijn groepsbestaan in, jawel, Leiden gaat hervatten. Beetje getrut overigens met kamers die een ietwat gehorig zijn, en gezien de relatief hoge prijs vinden we het allemaal wel de laatste keer dat we daar verblijf moeten hebben. Internet doet het ook alleen in de lobby en niet op de kamer, en dat zijn natuurlijk de dingen die het leven van een doorgezomerde sabbaticalist juist veraangenamen. Enfin, we gaan weer bij de locale japanner wat eten, nu wel met de hele groep, en dat is weer fenomenaal.
Dagboek 24 april 2009, Kuta Bali
De was is weer de was, en de zwembroek weer de zwembroek. Update over de meest aansprekende zaken voor vandaag, setje slippers gekocht, hele mooie, en tja, dat was het dan wel weer. Na de high high high hiiiigh lights van de afgelopen dagen moeten we weer even down to earth komen, en dat gebeurd al uitslapend, soezend en lummelend.
Dagboek 25 april 2009, Kuta Bali
En we lummelen en soezen er nog een dagje achteraan.

• 25 April 2009 - 08:51

Mary:

Steeds leuk weer die verhalen ben ook benieuwd naar de Leidse verhalen als zij weer thuis zijn.
    Nou zweet ze !!!
    Dikke xxxen MenM

• 25 April 2009 - 23:15

Cheryl:

I haven't got a clue wat you are saying but I think you are having a good time - I am very jealous. Belated birthday greetings for the 16th - and how about an update in English for all your foreign friends?? x

• 26 April 2009 - 13:24

Marino En Allies:

Hey Gasten,
    We zijn echt zo benieuwd naar alle foto's!! Lijkt me echt super om mee te maken, gelukkig kunnen we zeer binnenkort al wat foto's via Maya zien.
    We zullen een biertje op jullie drinken met koninginnedag!

Groeten aan iedereen!

Marino en Allies

• 27 April 2009 - 08:28

Huub En Toiny:

Leuke foto,s bas enlisette
    we zijn nu nog in de lutte,vanavond weer thuis.mailen we weer.fijne tijd verder ga lekker zo door.
    gr. ma en pa

• 28 April 2009 - 11:33

Erna Kouwenberg:

webadres van je ouders gekregen, die dit fenomeen natuurlijk
    helemaak geweldig vinden.Inderdaad heel erg leuk, jullie hier zo te kunnen volgen.Geniet maar lekker, hier pet weer, regen en koud.groetjes van erna

• 05 Mei 2009 - 17:52

John:

Het is een beetje stil op deze site, ben benieuwd hoe het in maleisie is

• 07 Mei 2009 - 11:51

Eelco & Joan:

Hi Guy and Girl,
    We hopen dat Bas compleet genezen is en dat jullie lekker ah Tiomannen zijn! Bali is zonnig als altijd!
    XX