Hangmathangen - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Lisette Bousie - WaarBenJij.nu Hangmathangen - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Lisette Bousie - WaarBenJij.nu

Hangmathangen

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Lisette

18 April 2009 | Indonesië, Kuta

We zijn overigens heel erg blij met jullie belangstelling, maar helaas is het plaatsen van fotoos erg lastig. We doen ons best, maar de techniek staat af en toe in de weg.
Dagboek 17 april 2009 Kuta Bali
Niets…. Gedaan… Van… Daag…
Dagboek 18 april 2009 Kuta Bali
Vandaag hebben we de noord kant van Kuta ietwat verkend, een rondje langs de high end van de touristen meuk. De boelevaart aldaar is een wat rustiger versie tov de Kuta strip, met net even wat meer klasse. De prijzen van de aangeboden appartementjes zijn dan, als je ongeveer weet wat het spul gekost heeft om gemaakt te worden, redelijk sky high. Evengoed, er zal een markt voor zijn. En in de middag een poker drive, dat hoort dan natuurlijk ook na zo’n rondje. S’Avonds proberen we gezamenlijk een Japans restaurant te bereiken, maar zonder naam of adres, behalve een vage aanduiding was dit een gedoemd plan. Uiteindelijk, John Lisette en Bas in het ene, Maya, Rene en Kardie bij de andere japanner. Evengoed, het geserveerde was van uitstekende kwaliteit.